News Technology

[technology][bleft]

How To

[Ikhnow][bsummary]

ក្រុមហ៊ុន Microsoft នឹង​បង្កើត Windows 10 Mobile ROMs សម្រាប់ទូរស័ព្ទ OnePlus 2, 3 និង Xioami Mi 5

Windows 10 Mobile Roms for OnePlus 2, OnePlus 3 and Xiaomi MI 5
ក្រុម​ហ៊ុន​បាន​និយាយថា ក្រុមហ៊ុន​កំពុង​តែ​ធ្វើការ​បង្កើតនូវ Windows 10 Mobile ROMs សម្រាប់​ដាក់ឲ្យ​ប្រើប្រាស់​នៅ​លើ​ទូរស័ព្ទ​ប្រភេទ Android ដែល​ទើប​ចេញ​លក់​ក្នុង​ពេល​បច្ចុប្បន្ន ដែល​ក្នុង​អាច​នឹងមាន​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​ដូចជា OnePlus 2, OnePlus 3 ព្រមទាំង Xiaomi Mi5 ផងដែរ។
គួរ​បញ្ជាក់ផងដែរ​ថា ក្រុមហ៊ុន​ Microsoft ធ្លាប់​បាន​បង្កើត Windows 10 Mobile ROM ម្ដង​រួច​មក​ហើយ​សម្រាប់ Xiaomi Mi4 កាល​ពីឆ្នាំទៅ។ រូបភាព​ខាងក្រោមគឺ​ជា Xiaomi Mi4 ដែលកំពុង​ប្រើប្រាស់ Windows 10 Mobile ROM។
xiaomi-mi4-windows-10-lockscreen


ប្រភព៖ windowskhmer
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 comment :

  1. This is nice articles, great tutorial articles. I really enjoy reading it. Appreciate for your sharing to all of us. One Life Supporter

    ReplyDelete


សូមស្វាគមន៍មកកាន់គេហទំពរ័ពត៏មានបច្ចេកវិទ្យាជាភាសារខ្មែរ-សម្រាបសិស្សនិស្សិតដែលមានបំណងចង់ចែករំលែកចំណេះដឺងផ្សេងៗ ទៅកានមិត្ដភក្ដ ឫមានអ្វីដែលបង្កើតដោយខ្លួនឯង ទាក់ទងនឹង រចនារូបភាព កម្មវិធី គន្លឺះ​...ចង់អោយគេហទំពរ័ជួយចែករំលែកជូន សូមផ្ញើអ៊ីមែល vechet70@gmail.com ឫ 093​840​726​ ។ យើងខ្ញុំសូម អគុណ!​ សំរាប់ការគាំទ្រគេហទំព័រយើងខ្ញុំ​:)